Opisane poniżej procedury zwrotów, wymiany i reklamacji dotyczą zakupów dokonanych za pośrednictwem strony internetowej i sklepu pod adresem www.podolog24.pl Jeśli Twoje wkładki pochodzą z Partnerskich Gabinetów Podologicznych bądź Sklepów Specjalistycznych, to w celu złożenia reklamacji, zwrotu lub wymiany musisz zwrócić się do miejsca, w którym dokonałeś/aś zakupu.
Ogólne warunki zwrotu i reklamacji
W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów zachęcamy oczywiście do kontaktu z nami:
Pod numerem telefonu: +48 730 246 240
lub adresem e-mail: biuro@podolog24.pl
ZWROT (odstąpienie od umowy)
WYMIANA
1. Zwróć towar
W sklepie podolog24.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.