Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje w sklepie Podolog24

Opisane poniżej procedury zwrotów, wymiany i reklamacji dotyczą zakupów dokonanych za pośrednictwem strony internetowej i sklepu pod adresem www.podolog24.pl Jeśli Twoje wkładki pochodzą z Partnerskich Gabinetów Podologicznych bądź Sklepów Specjalistycznych, to w celu złożenia reklamacji, zwrotu lub wymiany musisz zwrócić się do miejsca, w którym dokonałeś/aś zakupu.

Ogólne warunki zwrotu i reklamacji

W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów zachęcamy oczywiście do kontaktu z nami:

Pod numerem telefonu: +48 730 246 240
lub adresem e-mail: biuro@podolog24.pl

ZWROT (odstąpienie od umowy)

1. Uzupełnij formularz i spakuj towar

Uzupełniony formularz reklamacyjny, który dołączony został do Twojej przesyłki – włóż do pudełka razem ze zwracanym towarem oraz dowodem zakupu (paragonem lub fakturą). Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór, kliknij tutaj.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

2. Wyślij towar

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi wkładkami na adres:
Podolog24 Group sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 10
65-100 Sulechów

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.
Koszt odesłania zwracanych produktów ponosi kupujący.
Powiadomimy Cię mailowo jak tylko otrzymamy Twoją przesyłkę.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku przelewu tradycyjnego lub Przelewy24 – na numer konta, z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze – na numer konta wskazany w formularzu.

Otrzymasz od nas powiadomienie email, gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.

WYMIANA

1. Zwróć towar

W sklepie podolog24.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu, w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, Przelewy24 lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

REKLAMACJA

1. Spakuj towar i uzupełnij formularz

Uzupełniony formularz reklamacyjny, który dołączony został do Twojej przesyłki – włóż do pudełka razem ze zwracanym produktem. Zaznacz na nim, że reklamujesz produkt oraz wskaż powód reklamacji. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. Do paczki włóż również dowód zakupu – paragon lub fakturę.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór, kliknij tutaj.
Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

2. Wyślij towar

Adres do wysyłki reklamowanych produktów:
Podolog24 Group sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 10
65-100 Sulechów

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.
Koszt odesłania reklamowanych produktów ponosi kupujący.
Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem

3. Poczekaj na zwrot środków

Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej reklamacji zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku przelewu tradycyjnego lub Przelewy24 – na numer konta, z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze – na numer konta wskazany w formularzu.
Gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto, powiadomimy Cię o tym mailowo.

Grupy produktów

Top
X