Opis
Gabinet podologiczny jest nie tylko miejscem, w którym dbacie o stopy Waszych pacjentów. Gabinet to również biznes, który by odnieść sukces, musi być dobrze zarządzany i reklamowany oraz powinien budzić zaufanie. Media społecznościowe są aktualnie jedną z najskuteczniejszych form reklamy, a odpowiednio przygotowane i prowadzone w ciekawy sposób, mogą znacznie poszerzyć grono naszych pacjentów. To również tu możemy chwalić się efektami naszej pracy.
Jak skutecznie tworzyć treści?
Kiedy je publikować?
Jak tworzyć grafiki promocyjne?
Jak tworzyć i prowadzić fanpage bez nakładów finansowych?
Jeśli zadajesz sobie te pytania – to szkolenie jest dla Ciebie.
Zapraszamy na szkolenie połączone z warsztatami na temat marketingu w podologii, czyli jak tworzyć angażujące treści i zdobywać klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych.
Zakres szkolenia obejmuje:
1. Możliwości reklamowe facebooka (warsztat)
- Jak stworzyć fanpage na fb krok po kroku?
- Jak tworzyć i planować posty by wyświetlały się w wybranym przez nas czasie?
- Jak budować społeczność swojego fanpage?
- Jak prowadzić promocję swojego fb bez nakładów finansowych?
2. Plan komunikacji w mediach społecznościowych dla gabinetu podologicznego (warsztat)
- sezonowość w mediach społecznościowych charakterystyczna dla branży
- promocja, konkursy i inne możliwości przykucia uwagi pacjentów
3. Jak tworzyć wartościowe dla pacjenta treści?
- co i jak pisać w postach
- jak tworzyć grafiki, za darmo i bez umiejętności graficznych
- skąd brać i jakie zdjęcia wybierać do postów
Zapisy na szkolenie:
Martyna Graban
tel. 730 248 240
m.graban@podolog24.pl
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.